Ringtonen zijn niet zichtbaar in itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een iphone XR. Toen ik deze heb aangekocht heb ik een copie van mijn vorige iphone overgezet. Ringtonen die ik zelf gemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ringtonen zijn niet zichtbaar in itunes
Hoi, ik heb een iphone XR. Toen ik deze heb aangekocht heb ik een copie van mijn vorige iphone overgezet. Ringtonen die ik zelf gemaakt had werden alzo ook overgezet. Nu valt het me op als mijn iphone aangesloten is aan mac en ik open itunes, dat bij ringtonen deze niet zichtbaar zijn, alhoewel ze wel op mijn gsm staan. Precies of ze staan er niet op. Ik heb ze van een map (mac) er eens ingesleept maar ze staan er dan maar laden niet in. Er blijft een cirkeltje voorstaan. Hoe kan ik dit verhelpen dat ik weer mijn ringtonen zie in itunes.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan ik zedge ringtonen bij mijn whatsapp ringtonen krijgen? | eelserins | Ringtones en Wallpapers | 6 | 19-03-19 19:30 |
Windows: Reservekopie niet zichtbaar in itunes | Rang | iTunes | 1 | 01-03-16 14:15 |
Eigen ringtonen zonder itunes | atek | Ringtones en Wallpapers | 6 | 11-11-13 13:50 |
facebook verjaardagen zijn niet zichtbaar in agenda | gaicootje | iPhone algemeen | 1 | 24-07-13 19:32 |
Mac OS X: Tom Tom-app niet zichtbaar in ITunes... | herk0039 | iTunes | 0 | 26-08-10 22:13 |
|
|