//

icloud reserve kopie

icloud reserve kopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben een leek op gebied van dit soort zaken dus hier mijn vraag: Van mijn Iphone 8 is voor het laatst een icloud reserve kopie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-03-19, 17:25
mmp mmp is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 2
Standaard icloud reserve kopie

Ben een leek op gebied van dit soort zaken dus hier mijn vraag:
Van mijn Iphone 8 is voor het laatst een icloud reserve kopie gemaakt op 17 maart 2019.
Ik heb de afgelopen 2 dagen van een andere Iphone gebruik gemaakt omdat mijn 8+ gerepareerd moest worden (beeldscherm).
Toen vandaag mijn 8+ weer terug kwam heb ik eerst een reservekopie van mijn chats van Whatsapp van de afgelopen dagen gemaakt en toen de simkaart in de 8+ gedaan. De app van whatsapp verwijderd, opnieuw geïnstalleerd zodat mijn gespreks geschiedenis van de afgelopen dagen erbij op kwam. Echter, doordat ik de app op de 8+ verwijderd heb heb ik nu alleen de geschiedenis van de afgelopen dagen.. heel stom dus van mij..
Nu lees ik echter dat je de reserve kopie van icloud weer terug kunt zetten maar dat je daarvoor wel eerst alle inhoud moet wissen..? Begrijp ik hiermee dat ik mijn 8+ helemaal naar febrieksinstellingen moet zetten?
Hopelijk is het verhaal duidelijk.
Mijn vraag is: moet ik idd mijn 8+ helemaal wissen voordat ik de iCloud reserve kopie terug kan zetten én krijg ik hiermee dan al mijn chat historie terug?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-19, 19:19
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Uiteraard NIET !!!

https://faq.whatsapp.com/nl/iphone/20888066/
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 20-03-19, 19:49
mmp mmp is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 2
Standaard

Bedoel je met nee, dat werkt niet en je chat historie krijg je hier niet mee terug?
Of bedoel je met nee, check meegestuurde link?

Want zoals in de link staat beschreven heb ik vanmiddag gedaan metaallegering gevolgen van dien🥴

Die iCloud kopie zoals beschreven in mijn vraag heb ik als volgt gevonden in mijn 8+:
Instellingen
Apple ID, iCloud etc aanklikken
Dan mijn apparaat (iPhone 8+) selecteren
Dan kan ik daarna zien dat laatste iCloud reserve kopie gemaakt is op 17-03-2019
  #4  
Oud 21-03-19, 22:03
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Wissen is NIET nodig...

Herstellen via iTunes en dan een reservekopie (iCloud of iTunes) terugzetten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reserve kopie Icloud mauricevd iCloud 1 03-11-18 19:03
iCloud reserve kopie Sergiano iPhone algemeen 1 27-02-16 10:08
Reserve kopie icloud. Ook ik vreemde apple id,s suzuki2002 iPhone algemeen 3 17-11-13 08:42
Waarom kan ik geen reserve kopie verwijderen uit iCloud? HooijmansNL iCloud 0 24-06-12 18:23
contacten komen niet allemaal mee naar reserve kopie icloud jayblo iCloud 0 11-11-11 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.