Reservekopie niet zichtbaar in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een reservekopie op mijn Iphone terugzetten (iets met kinderen die wachtwoorden veranderen en gegevens hebben verwijderd .....). Nu zie ik de laatste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie niet zichtbaar in itunes
Ik wil graag een reservekopie op mijn Iphone terugzetten (iets met kinderen die wachtwoorden veranderen en gegevens hebben verwijderd.....).
Nu zie ik de laatste reservekopie niet in Itunes. Ik zie deze kopie echter wel in mijn backup folder (via zoeken naar %appdata%). Hoe krijg ik deze versie nu van mijn backupfolder naar mijn telefoon? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht kun je met dit programma er bij.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes tegoed niet zichtbaar? | Scott10 | iPhone algemeen | 4 | 05-05-15 14:04 |
Windows: Foto's verdwenen en niet zichtbaar in itunes | BarWD | iTunes | 1 | 10-11-13 22:45 |
Windows: iTunes, reservekopie in iTunes, maar uiteindelijk bestaat hij niet? | t0n | iTunes | 7 | 29-05-12 14:08 |
AppleTV niet meer zichtbaar in Itunes | L4a | Apple TV - 1e generatie | 0 | 07-03-12 13:40 |
Windows: iPad niet zichtbaar in iTunes via Wi-Fi | brugge2 | iTunes | 8 | 15-02-12 10:55 |
|
|