//

Belvolume hoog na verbreken Handsfree

Belvolume hoog na verbreken Handsfree discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone XR, en rijdt een Ford Ecosport. Via de auto heb ik mogelijkheid om contact te maken met de carkit / handsfree ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-19, 09:48
stippie04 stippie04 is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 1
Standaard Belvolume hoog na verbreken Handsfree

Ik heb een iPhone XR, en rijdt een Ford Ecosport. Via de auto heb ik mogelijkheid om contact te maken met de carkit / handsfree via bluetooth.

Dit lukt allemaal geen problemen. Maar nu heb ik een "vaag" probleem als ik de auto uitzet dat mijn belvolume 100% is en deze niet terug gaat naar de voor ingestelde volume percentage.

Inmiddels vele test uitgevoerd, Ford op de hoogte gesteld en Apple is een onderzoek bezig maar we zijn er nog niet uit. Via Samsung, of een andere iPhone (iPhone 7) heb ik het probleem niet. Na het verbreken met de carkit gaat het belvolume weer terug naar de ingestelde waarde.

Inmiddels via Apple een "kale" iOS geïnstalleerd, Ford software geupdate en nog steeds speelt het probleem.

Mijn vraag, is er iemand die een idee heeft? Of zijn er meer mensen die dit probleem hebben dat ze nadat ze de verbinding met de carkit / handsfree verbreken het belvolume opeens 100% is en handmatig weer terug gezet moet worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ios 11 belvolume regelaar tillie74 iPhone algemeen 1 13-09-17 17:16
Belvolume is zacht DSteef iPhone algemeen 3 21-01-13 20:41
Spontaan (?) verbreken telefoongesprek 3GS mick.faber iPhone algemeen 2 05-10-10 20:56
verbreken bluetooth rent iPhone algemeen 0 19-04-08 16:52
Belvolume op iPhone codeman Jailbreak apps en thema's 17 22-03-08 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:02.