Reserviekopie met halve scherm kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Mijn Iphone SE is helaas op de grond gevallen, en nu is het linkergedeelte van mijn scherm kapot. Inmiddels al een andere Iphone besteld, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reserviekopie met halve scherm kapot
Goedemiddag,
Mijn Iphone SE is helaas op de grond gevallen, en nu is het linkergedeelte van mijn scherm kapot. Inmiddels al een andere Iphone besteld, echter heb ik mijn reservekopie al 70 weken niet meer bijgewerkt. Als ik een reservekopie in gang zet, moet ik mijn toegangscode invullen, echter heb ik hiervoor ook het linkergedeelte van mijn scherm nodig. Dit is helaas niet in gang te zetten met vingerscan. Is er een mogelijkheid om dit te omzeilen of op een andere manier op te lossen? Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via een bluetooth keyboard?
Iphone kantelen zodat keyboard rechts komt. |
|
||||
|
||||
probeer het eens met 3 u tools ? (gratis software voor windhoos ) vraagt ie daar ook om een wachtwoord als je een backup wilt maken ?
|
|
||||
|
||||
Via een kabel aan de pc hangen en het via iTunes doen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5s scherm zelf vervangen, halve beeldscherm reageert niet | isaatje8 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 17-01-16 13:17 |
iPhone reserviekopie, HELP! | Tyrone10 | iPhone algemeen | 3 | 14-10-13 21:10 |
verkeerde reserviekopie | KarenBvG | iPhone algemeen | 0 | 16-01-13 10:01 |
Windows: terugzetten vanaf reserviekopie | RoboCompany | iTunes | 1 | 08-09-11 09:36 |
iPhone: iphone kapot na halve dag? | kevinzoj | Jailbreak | 16 | 05-01-11 14:31 |
|
|