Volume regeling Youtube op tv discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kijk YouTube op tv via de YouTube app op mijn iPhone ( xs ) Met mijn oude Iphone 7 kon ik het volume op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volume regeling Youtube op tv
Ik kijk YouTube op tv via de YouTube app op mijn iPhone ( xs )
Met mijn oude Iphone 7 kon ik het volume op tv dan regelen via de volume knoppen op mijn telefoon. Nu met mijn xs lijkt dat niet meer te werken ? Iemand die weet of dit weer werkend te krijgen is ? Als ik YouTube kijk op mijn telefoon kan ik het volume wel gewoon regelen via de zij knoppen. Maar dus niet als ik stream / cast (geen idee of je het zo noem) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand die hier de oplossing voor heeft ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume meldingsgeluid WhatsApp niet meer gelijk aan volume van belsignaal | Schroale | iPhone algemeen | 6 | 03-10-15 10:34 |
Stereo geluid opnemen met volume regeling op iphone | HaRdCaSe | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-06-12 18:58 |
iPhone 4S 30 dagen-regeling | Maximtje | iPhone algemeen | 9 | 13-12-11 20:26 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
Volume regeling via Headset iPhone 3G wordt niet ondersteund | ppa | iPhone algemeen | 10 | 29-08-09 15:43 |
|
|