Welke opvolger kiezen voor Iphone SE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De batterij van mijn Iphone SE houdt het nog met moeite een 10-tal uren uit. Tijd dus voor een opvolger. Wat raden jullie mij aan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke opvolger kiezen voor Iphone SE
De batterij van mijn Iphone SE houdt het nog met moeite een 10-tal uren uit. Tijd dus voor een opvolger.
Wat raden jullie mij aan. Zo klein mogelijk, zo recent mogelijk (ivm updates) en zo goedkoop mogelijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een nieuwe batterij laten plaatsen of een nieuwe iphone se kopen
kleiner is er niet en ook geen andere iphone met dit voormaat |
|
|||
|
|||
Iphone SE is al een tijdje uit productie. Is dus geen optie meer omdat ik niet het risico wil lopen dat er binnen een 2-tal jaar geen updates meer voor beschikbaar komen. Vraag blijft dus.
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar zijn er een aantal iPhones die geen optie voor je zijn, misschien handig als je even aangeeft welke dat zijn zodat mensen geen overbodige aanbevelingen doen.
|
|
|||
|
|||
Zo klein mogelijk....
8 Zo recent mogelijk.... 8 en 8 Plus (2017) met nog een Thuisknop X (2017) Xs (2018) Xs Max (2018) Xr (2018) Zo goedkoop mogelijk.... Moet je niet bij Apple zijn. Googlen naar een Refurbished of Open Box exemplaar. Of wachten tot er misschien toch een SE 2 uitkomt. Voorlopig zijn dat alleen geruchten. Laatst gewijzigd door Mariche; 18-04-19 om 13:56. |
|
|||
|
|||
Bedankt Mariche, Is een degelijk antwoord op mijn vraag. Het wordt dus waarschijnlijk de 8.
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke provider kiezen/hebben jullie? Welke is het best voor een iPhone 6 Plus? | Bekkelik | iPhone algemeen | 2 | 12-11-14 09:19 |
Welke iPhone 6 zou jij kiezen? | Starscreamer | iPhone algemeen | 14 | 23-09-14 18:48 |
Windows: welke firmware kiezen voor ipod touch 2g 8gb? | ajaxboy | iTunes | 3 | 03-08-11 20:12 |
Welke provider te kiezen voor I Phone 4 | spartian | Overige providers Nederland | 2 | 16-06-11 22:56 |
iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ? | huppel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-06-09 13:51 |
|
|