iPhone X streamen naar Chromecast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een app waarmee ik ‘alles’ wat ik wil kan streamen naar mijn chromecast. Of het nou mijn iPhone bureaublad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone X streamen naar Chromecast
Hallo,
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik ‘alles’ wat ik wil kan streamen naar mijn chromecast. Of het nou mijn iPhone bureaublad is en/of een app en de inhoud daarvan inclusief video’s die in deze app afgespeeld worden.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
https://www.iculture.nl/gids/chromec...-toepassingen/ miss heb je hier iets aan zelf geen ervaring vanwege het hebben van een smart tv
|
|
||||
|
||||
Citaat:
"Open op je iPhone een geschikte Chromecast-app, bijvoorbeeld YouTube of Netflix". Dit is voor apps die een chromecast icoontje hebben? Ik wil ook bijv. mijn startscherm of willekeurige app kunnen casten naar mijn tv. Een app dat geen chromecast icoontje heeft maar toch gestreamd kan worden naar mijn smart tv. |
|
||||
|
||||
volgens mij wel mogelijk via een cydia tweak maar vraag me niet welke wat precies doet
succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dezer streamen van macbook naar chromecast | seije017 | Desktop-applicaties | 0 | 26-11-17 20:35 |
Muziek: Muziek streamen naar Google Chromecast 2 | Vic55 | Muziek, foto & video | 13 | 13-10-17 13:20 |
Video: Videobestanden van Ipad streamen met Chromecast | jwzjwz | Muziek, foto & video | 7 | 24-01-17 18:51 |
|
|