Toetsenbord is volledig verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb sinds een maand of 5 een iPhone. Ik heb al verschillende keren problemen gehad met deze telefoon, maar het is me altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toetsenbord is volledig verdwenen
Goedenavond,
Ik heb sinds een maand of 5 een iPhone. Ik heb al verschillende keren problemen gehad met deze telefoon, maar het is me altijd gelukt deze op te lossen. Ik zat vanavond op cydia, en daar heb ik verschillende dingen gedownload (althans, dat probeerde ik). Toen ik even later iets wou smsen, was t hele toetsenbord verdwenen! Alleen 'space' (spatiebalk) stond er nog. Evenals iets opzoeken,(waarbij je ook het toetsenbord nodig hebt). Kortom, bij alles waar ik t toetsenbord bij nodig heb, kan ik niet meer gebruiken. En trouwens, de sliders zijn ook onzichtbaar! Is er iemand die me kan helpen? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een restore misschien?
|
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd!
Maar bedankt voor je reactie |
|
||||
|
||||
maar de restore helpte helemaal niet?
zou het miss aan je firmware kunnen liggen? of heb je miss een app. geinstalleerd die iets verkeerd doet? ik weet niet,maar het zou kunnen
|
|||
|
|||
Nee, helpt helemaal niet:S
Een vriend van mij had eergister de 2.0 erop gezet. Toen was er niks aan de hand... IK denk dat 't inderdaad aan één of andere applicatie ligt. Ik had gister met cydia deze programma's gedownload: Mxtube, Customize, Chroming keyboard, Chroming Notes, Color signal bars, en nog andere sliders + Battery charger... Maar het is ook vreemd dat ik geen van de gedownloade apps. meer terug kon vinden op 't homescreen... Heb vervolgens alles geremoved. Maar hielp ook niet... Had ook color signal bars geremoved alleen die staan er ook nog in kleur... En de sliders waren eerst ook verdwenen, alleen heb mn iphone hele nacht uitgezet en die staan er nu weer |
|
|||
|
|||
maar een restore werkt ook niet??
dat zou wel vreemd zijn |
|
|||
|
|||
Wat bedoelen jullie met een restore? Ik denk dat ik dan iets anders heb gedaan ipv een restore...
|
|
|||
|
|||
dan herstel je hem in itunes.
bijvoorbeeld als je update naar 2.0 dan heb je toch die custom firmware op je iphone gezet. dat moet je dan weer doen. dit stond in de wiki onder restore: https://forum.iculture.nl/f59/i...edir_from=8442 |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde. Ik heb via Cydia Glossy Keyboard geinstalleerd en dat werkte prima. Nu kwam er vandaag een update via Cydia, die heb ik geinstalleerd en sinsdien is mijn toetsenbord pleite. Glossy Keyboard uninstall gedaan, maar nog niks. Vreemd dat het programma zegt dat je originele keyboard word ge-backupped, maar er na een uninstall niks meer van te zien is......
|
|
|||
|
|||
Chroming keyboard opnieuw aan/uit zetten in winterboard dan werkt hij weer niet helemaal top maar je kunt weer sms'en. waardeloos... 1.4 was zo slecht nog niet
|
|
|||
|
|||
er stond in cydia ook een temporary notice mensen! eerst lezen dan pas installeren.... lol
|
|
||||
|
||||
inderdaad, hier de melding:
|
|
|||
|
|||
Zo van de week had ik die bijna geinstalleerd en toen stond die melding er ook niet, ben ik ff blij dat ik dat niet gedaan heb.
|
|
|||
|
|||
blijft wel onwijs suf van die lui. Goed wachten op de volgende update dan maar.
|
|
||||
|
||||
ik heb dat bericht ook niet gelezen, en heb met mijn domme kop ook geupdate. Weg toetsenbord.
Kan iemand niet misschien de originele toetsenbord bestand uploaden, dan kunnen we het misschien terug plaatsen via WinSCP alvast bedankt |
|
|||
|
|||
met app icommander heb ik keyboard gedelete herstart en hij werkt weer goed
|
Labels |
sliders, toetsenbord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: thems niet volledig | dewoelfo | Jailbreak | 4 | 13-02-11 17:19 |
HELP!!iphone volledig gereset | maatie | Archief | 2 | 26-08-08 11:25 |
Iphone volledig kapot ??? | goacidia | iPhone algemeen | 5 | 25-06-08 22:44 |
Volledig opgeladen Iphone | crius | Archief | 3 | 05-03-08 20:45 |
|
|