slecht ontvangst en trage iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone gebruikers, Misschien zit ik verkeerd hier, maar heb een probleem met mijn iPhone. Ik heb een iPhone 2G met 2.0. Ten eerste is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
slecht ontvangst en trage iPhone
Beste iPhone gebruikers,
Misschien zit ik verkeerd hier, maar heb een probleem met mijn iPhone. Ik heb een iPhone 2G met 2.0. Ten eerste is de ontvangst slecht. Ik kan wel gewoon bellen en gebeld worden, maar als ik mijn sim kaart in mijn oude nokia doe is het ontvangst veel beter. Normaal als ik thuis ben dan heb ik met mijn nokia in de huiskamer gewoon ontvangst, en met mijn iPhone totaal niet. Ook als ik aan het bellen ben dan horen andere mensen mij vaak niet altijd goed. Iemand tip/oplossing? Ten tweede ia mijn iPhone zo traag! Safari crashed vaak en het openen van andere applicaties duurt ook lang... (sms/mail/contactpersonen) iemand hier misschien ook een oplossing voor? Groet, Gydo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb gehoord dat het aan 2.0 kan liggen, deze is nogal instabiel.
Houd niet in dat dit het probleem kan zijn. |
|
|||
|
|||
ik heb nog geen update gedaan naar 2.0.1. Heeft iemand hier ervaring mee of het beter is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo snel mogelijk 2.0.1 installeren.
De problemen zijn dan zeker opgelost.(heb hetzelfde gehad)
|
|||
|
|||
top! dank je wel, ik ga het proberen, ik zal over een paar dagen laten weten of het opgelost is...
|
|
|||
|
|||
bij 2.0.1. is het ook nog soms traag bij sms en contacts echt vreemd
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, bij 2.0.1 is het zo nu en dan nog wel eens traag met sms, maar nét niet storend. Dus van 2.0 naar 2.0.1 is de juiste stap!
|
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd merk ik totaal geen verschil tussen 2.0 en 2.0.1: in beide heb ik last van vertraging ('lag'). In beide helpt het eventjes als je je iPhone uitslide, maar het is binnen de kortste keren terug. Tijd voor een échte update, Steve!
|
|||
|
|||
2.0 Firmware: trage iPhone...
Soms moet ik na opstarten van addressbook 5-10 seconden wachten voordat ik kan scrollen.
Idem voor SMS bijvoorbeeld Iemand anders het gevoel dat 2.0 soms heel traag is qua apps en soms gewoon snel?
|
||||
|
||||
Oplossing zou voor jou kunnen zijn de nieuwe firmware 2.0.1.
|
|||
|
|||
Zit reeds op 2.0.1... was in het begin idd trager, maar langzaam weer trager...
|
|
|||
|
|||
2.0.1 is nog steeds trager bij contacts en sms laden
|
|
|||
|
|||
Jah bij camera is het ook traag
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi ontvangst iPhone 4 Wit slecht | iTonyVos | Wi-Fi | 18 | 18-10-11 16:35 |
iPhone 4 slecht ontvangst? | sentmen | iPhone algemeen | 13 | 28-07-10 17:44 |
Slecht GPS ontvangst, Iphone 3gs | Creepy | iPhone algemeen | 20 | 19-02-10 22:40 |
slecht ontvangst met MIJN Iphone | ricklahaye | Odido (T-Mobile) | 2 | 16-02-10 22:05 |
Slecht ontvangst HI 3g toestel | basvanhees | Overige providers Nederland | 2 | 07-11-09 16:15 |
|
|