//

Op reis met internet?

Op reis met internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga over twee maanden starten met mijn wereldreis van China naar Thailand, Vietnam, Taiwan en vanuit daar door naar Japan. Ook zou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-19, 17:12
Yvonnemob Yvonnemob is offline
• iOS 12.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 3
Cool Op reis met internet?

Hallo,

Ik ga over twee maanden starten met mijn wereldreis van China naar Thailand, Vietnam, Taiwan en vanuit daar door naar Japan. Ook zou ik dan nog graag naar Rusland willen. Ik heb onlangs een nieuwe Iphone gekocht maar deze nog niet laten verzekeren. Heeft iemand ervaring met het afsluiten van zo'n verzekering en of misschien mijn reisverzekering al voldoende is?

Daarnaast vraag ik me ook af hoe het werkt met internet gebruik op mijn telefoon. Uiteraard wil ik contact houden via Facetime met familie. Is de internet verbinding daar snel genoeg om Facetime te gebruiken?

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-05-19, 15:51
LaraS3 LaraS3 is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2019
Berichten: 1
Standaard

Ik weet niet precies hoe het werkt met verzekeren. Je kunt je mobiele apparaten meeverzekeren in je reisverzekering. Verder zou ik voor vertrek even dit artikel lezen https://www.vpngids.nl/beste-vpn/chi...-firewall-vpn/ als je gebruik wilt maken van internet in China.
  #3  
Oud 20-05-19, 19:12
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

al het internet verkeer in china word in de gaten gehouden dus zou er een beetje mee oppassen wat je op facebook of whatsapp zet of inderdaad een vpn gebruiken
  #4  
Oud 27-05-19, 17:04
Yvonnemob Yvonnemob is offline
• iOS 12.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 3
Standaard

Thanks, ik twijfel alleen nog over de verzekering. maar ga maar eens rond bellen
  #5  
Oud 28-05-19, 12:09
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvonnemob Bekijk bericht
Hallo,

Ik ga over twee maanden starten met mijn wereldreis van China naar Thailand, Vietnam, Taiwan en vanuit daar door naar Japan. Ook zou ik dan nog graag naar Rusland willen. Ik heb onlangs een nieuwe Iphone gekocht maar deze nog niet laten verzekeren. Heeft iemand ervaring met het afsluiten van zo'n verzekering en of misschien mijn reisverzekering al voldoende is?

Daarnaast vraag ik me ook af hoe het werkt met internet gebruik op mijn telefoon. Uiteraard wil ik contact houden via Facetime met familie. Is de internet verbinding daar snel genoeg om Facetime te gebruiken?

Bedankt
Indien je zorgeloos zo goed als wereldwijd over Wi-Fi wil beschikken raad ik u aan om eens een kijkje te nemen op www.mypokefi.com
Ik gebruik Pokefi al een paar jaar en het werkt feilloos en veilig omdat je altijd op uw eigen beveiligd netwerk zit. Ook de prijzen zijn erg aantrekkelijk. Succes en goede reis !

Laatst gewijzigd door Spreeuwke; 28-05-19 om 12:26.
Reageren

Labels
facetime, internet, iphone, wereldreis



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Films mee op reis hansvds Muziek, foto & video 6 23-07-15 18:28
Buurlandenbundel // KPN op reis Wimus KPN 0 14-07-11 02:17
iPhone op reis digyourownhole iPhone algemeen 4 04-12-08 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.