iPhone Xr of terug naar iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone Xr Ben erg tevreden over het geluid en de enkele camera is ook niet slecht Maar 3D touch en meer kleine ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone Xr of terug naar iPhone X
Ik heb een iPhone Xr
Ben erg tevreden over het geluid en de enkele camera is ook niet slecht Maar 3D touch en meer kleine dingetjes begin ik wel te missen Accu van de Xr is heel erg goed Maar na een iPhone x te hebben gehad wil ik wel terug Ik kan ruilen voor een X van een jaar Batterij nog 94% maar toestel compleet en als nieuw Ik twijfel een beetje Wat zou het beste zijn ? Voor de duidelijkheid er is geen slechte iPhone beide hebben eigen voor en nadelen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je mag hem ruilen met de mijne. batt is 100%, is afgelopen december nog vervangen. iphone is jaar en 5 maanden nu
|
|
||||
|
||||
Klaar ben terug naar een iPhone X
Iets kleiner en oké de Xr was bepaald niet slecht Maar deze OLED scherm heeft net meer contrast en downloaden via 4g is sneller en als ik nu Wi-Fi zoek zie ik veel meer Wi-Fi adressen dan met de Xr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Terug van 5.0.1 naar 4.3.3 iphone 3GS | gekkenhuis | iPhone algemeen | 1 | 06-01-12 14:59 |
iPhone: Terug naar Iphone 3g | Legalize | Jailbreak | 4 | 25-07-11 15:30 |
iPhone 3G 4.0.1 terug zetten naar 3.1.3? | Nemisis2003 | iPhone algemeen | 12 | 10-08-10 20:39 |
Iphone 3.1.3 terug naar 3.1.2 | Gillezzz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-04-10 18:54 |
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? | ArrrPoele9a | Unlock [archief] | 7 | 18-01-08 13:56 |
|
|