Foto niet te verwijderen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een screenshot opgeslagen bij mijn foto’s. Wanneer ik die verwijder dan staat diezelfde foto na het sluiten en opnieuw openen van de foto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto niet te verwijderen.
Ik heb een screenshot opgeslagen bij mijn foto’s. Wanneer ik die verwijder dan staat diezelfde foto na het sluiten en opnieuw openen van de foto app, opnieuw in de foto lijst. Andere foto’s verwijderen lukt perfect.
Ik begrijp niet hoe dit kan! Is er iemand met de oplossing voor dit vreemd verschijnsel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan (foto) albums niet verwijderen. | emel | iPhone algemeen | 2 | 25-09-15 16:29 |
foto's niet meer te verwijderen | jorisvo | iPhone algemeen | 0 | 06-10-14 21:55 |
foto albums niet handmatig te verwijderen? | nouska1976 | Muziek, foto & video | 3 | 19-09-12 22:04 |
foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet? | sander01 | Muziek, foto & video | 9 | 16-11-11 23:29 |
Refurbished iPhone - kan foto's niet verwijderen | Maaike_22 | Muziek, foto & video | 3 | 19-02-10 12:05 |
|
|