//

strepen op scherm Iphone 6

strepen op scherm Iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 6 gekocht via Marktplaats. Er blijken nu een 4-tal dunne streepjes van boven naar beneden over het scherm te lopen. Gedoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-06-19, 14:48
bkingma bkingma is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2019
Berichten: 1
Standaard strepen op scherm Iphone 6

Ik heb een iphone 6 gekocht via Marktplaats. Er blijken nu een 4-tal dunne streepjes van boven naar beneden over het scherm te lopen. Gedoe met de verkoper. Geen geld terug etc, bla bla.

Probleem met de strepen zijn dat ze niet direct heel erg storend eruit zien, maar wel heel hinderlijk zijn. Ze zorgen namelijk dat de touch-functie niet goed werkt. Je kunt bepaalde letters niet aanklikken.


Is dit een gevalletje scherm vervangen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-06-19, 20:35
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je zou de flex kabels eens los kunnen halen en weer erop zetten, maakt dat geen verschil dan zou ik een nieuw scherm plaatsen.
Zijn dat witte dunne strepen of hebben deze een kleur bv groen of paars ? Meestal ( is mijn ervaring tenminste ) wanneer ze een kleur hebben dat het dan een defect aan het scherm is en vaak bij witte strepen of blokjes dan ligt dat aan slechte verbinding van de contacten/flexkabels.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6s met strepen op scherm pollewops iPhone algemeen 4 03-09-16 21:22
Iphone 5 scherm groene strepen uit het niets Simontje iPhone algemeen 11 16-01-15 10:32
Strepen over het scherm bij AppStore iphone 5 hoi1 iPhone algemeen 1 31-10-12 20:12
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen thaguz iPhone algemeen 1 11-01-12 12:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.