iPhone Xr vraagje thuisknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Zojuist een iPhone Xr binnen gekregen. Wat ik natuurlijk mis is de thuisknop, maar dat zal wel wennen. Echter kon ik voorheen de thuisknop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Xr vraagje thuisknop
Goedemiddag,
Zojuist een iPhone Xr binnen gekregen. Wat ik natuurlijk mis is de thuisknop, maar dat zal wel wennen. Echter kon ik voorheen de thuisknop gebruiken om direct naar het eerste scherm terug te springen. weet iemand hoe en waar ik dat kan instellen, dus met een tik terug naar de eerste pagina met apps?? Bedankt alvast. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13-06-19 om 17:01 ---------- Ben er per ongeluk achter gekomen hoe het moet. In het balkje onderop omhoog vegen. Dus er mag een slotje op. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien is dit dan ook nog handig om door te lezen.
https://www.iculture.nl/gids/iphone-bediening-tips/ |
|
||||
|
||||
Swipe-up...
Pies of keek...
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de link. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Thuisknop Iphone 6s | maymaymay | iPhone algemeen | 0 | 14-10-17 16:17 |
Iphone 5s thuisknop doet heel raar | vanlyakh | iPhone algemeen | 4 | 26-05-14 12:43 |
iPhone 4S thuisknop instel probleem | raymster | iPhone algemeen | 0 | 26-11-11 13:48 |
|
|