//

Apple Pay op de iPhone X

Apple Pay op de iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik heb Apple Pay succesvol geactiveerd en gebruikt met mijn Apple Watch, maar op mijn iPhone X werkt het alleen als ik de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-06-19, 09:28
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard Apple Pay op de iPhone X

Hi,

ik heb Apple Pay succesvol geactiveerd en gebruikt met mijn Apple Watch, maar op mijn iPhone X werkt het alleen als ik de iPhone ontgrendel, Wallet open en de bankpas tevoorschijn haal. Ik heb echter nog niet met de iPhone betaald, wel met de Apple Watch.

Dit zou op de iPhone moeten kunnen dmv 2 keer op de on/off button te drukken, maar dat doet niets bij mijn iPhone X.

Als ik naar "Wallet en Apple Pay" ga in Instellingen, dan staat het vinkje bij "Druk tweemaal op zijknop" UITgevinkt. Deze is echter greyed out en kan ik niet AANvinken.

Waar komt dit door? En, hij kan ik dit alsnog activeren (alles lijkt verder goed te staan)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-19, 09:35
kubo kubo is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Tytsjerk
Berichten: 59
Standaard

Bij mij werkt het prima op de XR.
Het schuifje in instellingen staat aan en op groen.
  #3  
Oud 17-06-19, 09:37
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Het werkt ook prima bij mijn vrouw op haar 8, maar bij mij dus niet. Zij heeft daar ook niets bijzonders voor hoeven doen. Jij ook niet. Alleen is dit de situatie bij mij en wil ik graag weten hoe ik ook dmv 2 x op de zijknop te drukken direct Apple Pay kan starten.

Edit: overigens heeft het niet geholpen om de 2 kaarten te verwijderen en opnieuw toe te voegen. 2 keer op de zij knop drukken werkt niet en ik kan het nog steeds niet aanzetten in Instellingen.

Edit 2: Gevonden. Mijn toestel is Intune managed en daarbij was door het bedrijf deze optie geblokkeerd. Dit is alsnog vrijgegeven en bij het laden van de nieuwe policies zou het dus moeten gaan werken.

Laatst gewijzigd door mvveelen; 17-06-19 om 10:31.
  #4  
Oud 20-06-19, 09:17
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik had hetzelfde probleem op mijn XS. Bleek dat in de instellingen de functies nog niet ingesteld stond op de zijknop. Die moet je even aanzetten. Controleer ook meteen of je face ID ingesteld staat om de betaling goed te keuren.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.