iMessage probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Op mn nieuwe Xr wil ik sticker versturen, wat op zich al een hele uitdaging is, maar ik krijg de melding "Bericht sturen niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage probleem
Goedenavond,
Op mn nieuwe Xr wil ik sticker versturen, wat op zich al een hele uitdaging is, maar ik krijg de melding "Bericht sturen niet mogelijk" "Dit bericht kan alleen verstuurd worden als mms-berichten zijn ingeschakeld" Beetje vreemd omdat er bijna niemand meer mms gebruikt, het wordt door Vodafone iig niet ondersteunt. Iemand die hier een oplossing voor weet? https://imgur.com/a/Cbhu8cH |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De ontvanger gebruikt dan geen iMessage, denk ik.
Wordt de ontvanger in de berichtheader blauw? Dan is er iMessage ingeschakeld. Wordt de ontvanger in de berichtheader groen? Dan is geen er iMessage ingeschakeld.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage verstuur probleem | iphoneEd | iPhone algemeen | 4 | 06-04-14 19:07 |
iMessage probleem | ibico | iPhone algemeen | 5 | 13-11-13 09:29 |
Probleem met imessage | tinneV | iPhone algemeen | 5 | 02-07-13 19:47 |
iMessage probleem in buitenland | andyz | iPhone algemeen | 6 | 22-05-13 00:04 |
iPhone probleem iMessage | Iphone5problem | iPhone algemeen | 2 | 06-12-12 22:22 |
|
|