//

iMessage probleem

iMessage probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, ik ben hier nieuw op het forum. En natuurlijk hier geland omdat ik een oplossing zoek voor een raar probleem. Wat doet zich ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-13, 22:04
ibico ibico is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Alkmaar
Berichten: 1
Exclamation iMessage probleem

Hallo allen, ik ben hier nieuw op het forum. En natuurlijk hier geland omdat ik een oplossing zoek voor een raar probleem.

Wat doet zich voor. Ik was in het bezit van een Iphone 4s, deze is nu van mijn vrouw, daar ik de nieuwe 5s heb. Om het verhaal nog even compleet te maken, onze dochter heeft nog een iphone 4. Alle telefoons draaien de laatste Ios 7.0.3

Alle telefoons hebben data. Nu kan ik naar iedereen, inclusief mijn vrouw, imessage sturen, en natuurlijk ook ontvangen.

mijn vrouw kan ook naar iedereen Imessage sturen, en ontvangen, BEHALVE naar mijn 06 nummer.

Als ik haar een Imessage stuur (nieuw bericht vanaf mijn 06, en dus niet vanaf een email adres) en zij antwoordt, dan kan ze alleen sms sturen. andere iphones kunnen wel gewoon imessage sturen. Ik heb al van alles geprobeerd, nummers opnieuw aangemeld, imessage afmelden, en weer aanmelden. Gecontroleerd dat ook met nummer word verstuurd enz. Ik kom er niet uit. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-13, 23:00
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Volg ik ook even. Heb dit met sommige mensen voor en ben er ook nog altijd niet achter hoe dat komt
  #3  
Oud 11-11-13, 23:03
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

Kijk eens in het adressenboek op de iPhone van je vrouw. Staat jouw nummer geregistreerd als mobiele telefoon of als iPhone. Als het niet als iPhone in haar adressenboek staat kan dat de oorzaak van je probleem zijn.
  #4  
Oud 11-11-13, 23:34
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Ik volg deze ook even.
Dus als in mijn contacten iemand met een iPhone erin staat met "mobiel" nummer ipv "iPhone" nummer doet iMessage het niet?
  #5  
Oud 12-11-13, 07:47
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cln Bekijk bericht
Kijk eens in het adressenboek op de iPhone van je vrouw. Staat jouw nummer geregistreerd als mobiele telefoon of als iPhone. Als het niet als iPhone in haar adressenboek staat kan dat de oorzaak van je probleem zijn.
Dat dacht ik voorheen ook, maar bij 1 persoon biedt dit niet de oplossing.
  #6  
Oud 13-11-13, 09:29
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Dan moet je het email adres bij je iMessage instellingen eens verwijderen zodat enkel het telefoonnummer er blijft staan.

Dit lost bij vele het probleem op.
Reageren

Labels
imessage



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IOS 7 : imessage - facetime probleem JEROENDB iPhone algemeen 4 31-10-13 13:53
Probleem met imessage tinneV iPhone algemeen 5 02-07-13 19:47
iMessage probleem in buitenland andyz iPhone algemeen 6 22-05-13 00:04
iPhone probleem iMessage Iphone5problem iPhone algemeen 2 06-12-12 22:22
Probleem gevonden in IOS 5.1 software- iMessage Tqam iPhone algemeen 5 09-03-12 10:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.