Strepen en vlekken op lcd-scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone4 kort open gehad. Na sluiten plotseling strepen en vlekken op het beeldscherm, dat nu niet meer leesbaar en bruikbaar is (zie bijlage). Einde lcd-scherm? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Strepen en vlekken op lcd-scherm
iPhone4 kort open gehad. Na sluiten plotseling strepen en vlekken op het beeldscherm, dat nu niet meer leesbaar en bruikbaar is (zie bijlage).
Einde lcd-scherm? En hoe kan dat zo maar? Ik heb volgens mij niets aangeraakt of zo... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan aan de connectoren liggen. Ik zou hem maar weer open maken en kijken of er geen kabels gebogen zijn.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet | TheCrow | iPhone algemeen | 5 | 29-09-13 23:43 |
Donkere vlekken on scherm na waterschade | persoon | iPhone algemeen | 3 | 08-07-13 19:26 |
iPhone 4 geeft gekleurde strepen op het LCD | tungie17 | iPhone algemeen | 12 | 07-04-12 00:20 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
Vlekken en strepen op LCD scherm | mike--ie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-10 23:14 |
|
|