iPhone 4 geeft gekleurde strepen op het LCD discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds korte tijd doet mijn iPhone alles nog behalve het scherm weergeven. In welk menu of waar ik ook ben (ofterwijl altijd) krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 geeft gekleurde strepen op het LCD
Hallo,
Sinds korte tijd doet mijn iPhone alles nog behalve het scherm weergeven. In welk menu of waar ik ook ben (ofterwijl altijd) krijg ik gekleurde strepen en zie ik niet wat ik doe of waar ik op druk, alles werkt nog, trilfunctie, geluid, touch, alleen ik zie niet waar ik op touch. Wat kan het probleem zijn? Alvast bedankt! Groeten, Martijn Foto 1 Foto 2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is deze naar de frieten.
|
|
|||
|
|||
Is er een oplossing voor dit probleem?
|
|
||||
|
||||
Als je garantie hebt, afspraak maken bij de Genius Bar.
Zo niet, heb je tal van reparateurs die je iPhone wel kunnen maken. iPhoneclub heeft zijn eigen reparatie site!
|
|||
|
|||
Ik heb geen garantie meer. Bedankt voor de tip, ga even kijken
Maar het kan dus wel gemaakt worden met een nieuwe digitizer? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik bedoelde inderdaad beide, een digitizer + LCD.
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen resultaat
|
|
|||
|
|||
Heb je al een nieuw scherm aangeschaft dan?
Met een nieuw scherm zou namelijk alles(waarschijnlijk) opgelost moeten zijn, heb zelf dit probleem ook gehad na een valpartij en na vervanging van het complete scherm geen problemen meer gehad. Mocht je trouwens een klein beetje handig zijn dan is dit ook wel zelf te doen hoor en spaar je je weer reparatiekosten..... Ik zeg trouwens waarschijnlijk opgelost omdat het eventueel ook nog je moederbord kan zijn maar daar gaan we maar even niet vanuit. |
|
|||
|
|||
Het is dus mijn moederbord denk ik, want ik heb al een nieuwe lcd en digitizer erop gedaan. Zelfde resultaat . Terwijl 'oude' en nieuwe lcd en digitizer wel werken op een andere iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
Oei dan wordt het een dure reparatie....... Een nieuw moederbord is redelijk prijzig namelijk
|
|
|||
|
|||
Oei ja, ben al op zoek naar een Abbo met de 4S bij Hi. Bedankt voor de hulp en tips.
|
|
|||
|
|||
Een iPhone 4 zou in Nederland nog garantie moeten hebben. Je kunt van zo'n nieuw apparaat verwachten dat deze het zeker 2 jaar uithoudt. Je zult er mee terug moeten naar de verkoper want sar is degene die je garantie moet verlenen. Is het wel te hopen dat er geen sporen zijn van je eigen poging tot reparatie
|
Labels |
iphone, kapot, scherm, strepen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet | TheCrow | iPhone algemeen | 5 | 29-09-13 23:43 |
Iphone valt steeds met strepen op het scherm | steelgate | iPhone algemeen | 7 | 22-06-11 10:00 |
Vlekken en strepen op LCD scherm | mike--ie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-10 23:14 |
scherm laat soms verticale gekleurde strepen zien | joostboshuizen | iPhone algemeen | 17 | 18-05-10 14:35 |
Camera geeft strepen! | ramsay | iPhone algemeen | 1 | 12-04-08 16:13 |
|
|