Donkere vlekken on scherm na waterschade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 5 en viel er onlangs (eergisteren) mee in een vijver. Mijn Iphone kon ik niet meer besturen want het touch screen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Donkere vlekken on scherm na waterschade
Ik heb een Iphone 5 en viel er onlangs (eergisteren) mee in een vijver. Mijn Iphone kon ik niet meer besturen want het touch screen werkte niet. Ik heb hem afgezet en hem in rijst gelegd. Mijn touchscreen werkt terug maar ik heb nu nog donkere plekken onder het scherm. Volgens mij is dit nog vocht. Hoe krijg ik deze plekken weg
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lcd vervangen
|
|
|||
|
|||
kost dat veel?
|
|
|||
|
|||
Richtprijs 185 euro
|
Labels |
donkere vlekken, i phone 5, scherm, water, waterschade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 donkere vlek scherm | mcdorpers | iPhone algemeen | 24 | 13-01-12 18:11 |
iphone 3g S Donkere scherm | Taufieq | iPhone algemeen | 3 | 07-06-11 12:33 |
Vlekken en strepen op LCD scherm | mike--ie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-10 23:14 |
vlekken op het scherm van de 3GS | blaugrana | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 19:43 |
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! | STASKO | Muziek, foto & video | 7 | 03-03-08 23:43 |
|
|