iphone 3g S Donkere scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net me batterij vervangen. En start het op geeft me scherm heel donker aan. Voordat ik het deed was het gewoon licht. Je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g S Donkere scherm
Ik heb net me batterij vervangen.
En start het op geeft me scherm heel donker aan. Voordat ik het deed was het gewoon licht. Je kan het heel lichtjes zien. Dus ik ga me helderheid helemaal rechts vullen blijft het hetzelfde. Kan iemand mij mischien helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ff kijken of alle connectors wel goed aangesloten zijn binnenin.
|
|
||||
|
||||
idd, er is zo'n klein kabeltje,ook heel dun die je daar met een klepje omhoog moet doen om hem erin te pluggen
anders alle kabels nog is los maken en weer vast maken |
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan en jah helaas heb ik die kabel van de lcd verkeerd ingedrukt....
Nu kan ik fluite naar die telefoon.. bedankt voor julie adviezen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
donkere plek op het beeldscherm? | kev. | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 09:29 |
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) | Yaratje | iPhone algemeen | 6 | 12-11-10 23:54 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|