Iphone 5 mobile vikings discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) oi, Ik heb pas een iphone 5 van iemand gekocht. Hij heeft deze simvrij laten maken. De iphone werkt met een nano-sim van proximus. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 mobile vikings
oi,
Ik heb pas een iphone 5 van iemand gekocht. Hij heeft deze simvrij laten maken. De iphone werkt met een nano-sim van proximus. Maar mijn providider is mobile vikings. Telkens wanneer ik de nano-sim erin steek moet ik hem terug activeren als hij bereik vind.. Kan het zijn dat hij niet voor alle providers sim-lock vrij gemaakt is of wat kan het probleem zijn ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat gebeurt er als je activeerd?
Tkan wel zijn als je dit telkens doet je 0,50 euro kwijt bent (das meende ik voor imessage of dienen facetime die geactiveerd word). Maar ben da nie zeker e. Tis allang geleden daarmee datk zelf nimmer op de hoogte van ben. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem eerst via zo een extern kaartje geactiveerd. Dat ik op mijn homepagina terecht komt. Maar dit is dus eigenlijk zonder simkaart. Als ik dan mijn mobile vikings simkaart erin duw, springt hij af vanaf het moment dat hij bereik heeft en kom ik terug bij mijn begin scherm aan voor de iphone te activeren...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De simkaart verwisselen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobile Vikings Logo op de Iphone iOS 4.3.5 | stijnstaessens | iPhone algemeen | 2 | 29-08-11 10:10 |
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) | Lancia | Mobile Vikings | 12 | 13-06-11 11:55 |
België: Mobile Vikings IPCC op iOS4 (Ook iPhone 4 en iPad!) | conspiracy | Overige providers België | 55 | 11-04-11 09:55 |
België: mobile vikings iphone 4 | lwie | Overige providers België | 13 | 03-08-10 17:44 |
Mobile Vikings: mobile internet probleem | Beejay | Mobile Vikings | 1 | 02-07-10 20:35 |
|
|