mobile vikings iphone 4 discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sedert vrijdag mijn iphone 4 en deze werkt perfect met mobile vikings nu bij mij 3GS stond er mobile vikings als netwerk nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobile vikings iphone 4
ik heb sedert vrijdag mijn iphone 4 en deze werkt perfect met mobile vikings nu bij mij 3GS stond er mobile vikings als netwerk nu heb ik met mijn 4 BASE zijn er nog mensen die dit voor hebben ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ook. Probleem is al gesignaleerd bij MV. Het ligt niet aan de iPhone 4 maar aan de microsimkaarten.
Maar mij stoort dat niet hoor |
|
|||
|
|||
Aah oke mij ook niet maar mobile vikings vind ik mooier staan zullen ze hier x aan veranderen ofz ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
om de iPcc file van Mobile vikings permanent te signen. Aangezien de opbouw hiervan weer veranderd is sinds iOs 4. als dat lukt dan zal daar altijd een mooi draakje staan |
|
|||
|
|||
Ik heb ook net een sim aangevraagd
|
|
|||
|
|||
Mobile Vikings is echt top!! Wel jammer dat ik nog geen 3G heb in Temse...
|
|
|||
|
|||
Vrijdag MV aangevraagd, zonet m'n sjieke zwarte enveloppe aangekregen. Nou is het wachten tot Proximus m'n nummer overzet en dan kan ik aan de slag!
|
|
|||
|
|||
ik heb zondag men kaartje aangevraagd. Het duurt nog wel tot 10-8 eer het verzonden word. Is dit bij iedereen zo lang of is het eerder zoals bij RubenTheys? Ben wel benieuwd. Voor mij is het een sprong in het onbekende. Maar je kan eventueel toch terug overstappen zonder probleem moest het niet zijn wat ik hoopte?
Update: kreeg net een mail dat ie toch al verstuurd is. En dit 2 dagen na aanvraag. Super als de rest nu ook vlot gaat. Laatst gewijzigd door beertje135; 03-08-10 om 12:02. Reden: Update |
|
|||
|
|||
İk wil de hoop niet afbreken maar bij mij duurde dut bijna 2 weken. Maar dit kwam door mijn oude provider.
|
|
|||
|
|||
Vorige donderdagnamiddag aangevraagd, gisterochtend in mijn bus en half uurtje later volledig geactiveerd! TOP Service!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even ter aanvulling; Met Mobile Vikings heb ik wel last van het antennagate-probleem, waar ik dat met Proximus niet had. Van 5 naar 2 à 1 op het Base-netwerk. Maar ik zit wel in Olen (=boerenbuiten ) Gesprek laten wegvallen of kwaliteit laten verslechteren lukt me niet, dus niets aan het handje voorlopig.
Update: dit was blijkbaar een tijdelijk probleem want nu krijg ik het voor geen meter voor mekaar.. Laatst gewijzigd door RubenTheys; 08-08-10 om 14:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij duurt het voorlopig al 4uur
EDIT: Na 6uur was het in orde. Laatst gewijzigd door ABry; 03-08-10 om 19:58. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) | Lancia | Mobile Vikings | 12 | 13-06-11 11:55 |
België: Mobile Vikings IPCC op iOS4 (Ook iPhone 4 en iPad!) | conspiracy | Overige providers België | 55 | 11-04-11 09:55 |
Mobile Vikings: mobile internet probleem | Beejay | Mobile Vikings | 1 | 02-07-10 20:35 |
Mobile Vikings op laptop | Lancia | Archief | 3 | 27-10-09 22:34 |
België: simlock probleem mobile vikings | Bartje | Overige providers België | 1 | 21-07-09 22:20 |
|
|