simlock probleem mobile vikings discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorig jaar een iPhone 3G gekocht met abbo bij Mobistar. Nu heb ik een 3GS en heeft mijn vrouw de 3G. Tot voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
simlock probleem mobile vikings
Ik heb vorig jaar een iPhone 3G gekocht met abbo bij Mobistar. Nu heb ik een 3GS en heeft mijn vrouw de 3G.
Tot voor kort had zij een pay and go kaartje van Proximus en dat was geen probleem. Ze is nu overgestapt naar Mobile Vikings. Ik heb het simkaartje in de iPhone gestoken en nu vraagt hij plots een code om te unlocken. Welke moet ik daarvoor gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij was het 1111 standaard, normaal staat het op de brief die bij je sim kaart stak.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: mobile vikings iphone 4 | lwie | Overige providers België | 13 | 03-08-10 17:44 |
Mobile Vikings: mobile internet probleem | Beejay | Mobile Vikings | 1 | 02-07-10 20:35 |
België: Mobile Vikings & Tethering | wvy | Overige providers België | 5 | 19-01-10 02:20 |
Mobile Vikings op laptop | Lancia | Archief | 3 | 27-10-09 22:34 |
Mobile Vikings .IPCC bij 3.1.2 | Levian | Archief | 8 | 25-10-09 14:24 |
|
|