Wie kan mij aub helpen met update problemen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit hier met een huge probleem. Ik heb m'n iPhone ge-update via de instellingen op de iPhone. Daarna krijg ik het iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan mij aub helpen met update problemen?
Hallo allemaal,
Ik zit hier met een huge probleem. Ik heb m'n iPhone ge-update via de instellingen op de iPhone. Daarna krijg ik het iTunes logo te zien en kan ik met geen mogelijkheid terug. Als ik 'm koppel aan ITunes dan geeft die aan dat ik 'm moet herstellen, restore. Dan krijg ik de melding: Are you sure you want to restore the iPhone 'iPhone'to it's factory settings? Nee, dat wil ik dus niet want dan raak ik alles kwijt. Dat kan niet. Er zit veel bewijsmateriaal in opgeslagen betreffende een mishandeling en contacten/belangrijke informatie betreffende m'n winkel. Wat moet ik doen? Wie kan mij aub helpen? Groet, Daniyah |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aangezien die iPhone volstaat met belangrijke data zal je wel regelmatig backups gemaakt hebben met iTunes/iCloud. Zo'n backup kan je het herstel terugzetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee deze telefoon heeft geen jailbreak. Is die dan nu wel ge-update of niet? En waarom krijg ik dan gelijk die ituneslogo? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zoja dan mag je gerust restoren, nadat hij opnieuw is opgestart gaat hij je vragen om een backup terug te zetten les voor in de toekomst: sowieso regelmatig backuppen, en zeker voor een update, of herstel! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar staat dat in iTunes? Want die geeft echt enkel aan 'restore' Dus zelfs bij iPhone informatie Name: iPhone Capacity: n/a Software version: n/a Serial number: n/a En dan restore and update of cancel.. Ik kan ook geen backup op de pc vinden, normaal staat dat toch in een mapje appdata? Mocht er überhaupt een backup ergens staan.. |
|
|||
|
|||
Backups moet je niet in mapjes gaan zoeken. In iTunes -> Voorkeuren -> Devices kan je zien welke backups bij iTunes bekend zijn.
|
|
|||
|
|||
Bewerken, voorkeuren, tabblad apparaten, als onder reservekopieen van apparaten niks staat. Ben je nu alles kwijt.
Om hem weer aan de praat te krijgen moet je hem aan iTunes hangen en restoren. nogmaals: REGELMATIG BACK UPPEN!!! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juli 2013 om 20:36 ---------- Sorry timosha had niet gezien da je al gereageerd had, zit op iPhone. |
|
|||
|
|||
Op de pc staat niets, op laptop wel, maar van 19-12-2012, dus neem aan alleen gegevens t/m dan.
Als ik een harde reset doe, gaat die dan terug naar hoe die was? Dus zonder update of wat krijg ik dan? |
|
|||
|
|||
Als een harde reset lukt dan start de iPhone opnieuw op. In welke toestand kan niemand van op afstand zien. Probeer dat nu, baat het niet, schaadt het niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP wie kan mij aub helpen? | Pas1 | iPhone algemeen | 2 | 20-02-12 14:50 |
wie kan mij helpen? Cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 28-07-10 18:11 |
wie kan mij helpen met unlocken | marvinluyn | Archief | 1 | 25-12-09 14:18 |
Wie kan mij helpen met mijn iphone? | steefk | Archief | 1 | 20-05-09 12:09 |
Wie wil mij helpen geef aub raad | Desp | Archief | 2 | 22-03-09 19:23 |
|
|