//

iOS 12 muziek afspelen geeft problemen met appleTV

iOS 12 muziek afspelen geeft problemen met appleTV discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem in iOS 12. Wanneer de Appletv media afspeelt vanaf de AppleTV zelf bijvoorbeeld Netflix, en ik wil lokale media afspelen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-06-19, 20:00
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard iOS 12 muziek afspelen geeft problemen met appleTV

Hallo,

Ik heb een probleem in iOS 12. Wanneer de Appletv media afspeelt vanaf de AppleTV zelf bijvoorbeeld Netflix, en ik wil lokale media afspelen van mijn iPhone geeft de iPhone aan dat het afspelen op de Appletv stopt. Dit is vreemd omdat beide hun eigen content afspelen en er geen streaming of airplay wordt gebruikt.

Ik heb ook geen instellingen kunnen vinden waar dit veranderd kan worden. Dus zodra ik muziek ga afspelen op mijn iPhone of ipad stopt altijd de Appletv wat ik nogal eens leidt tot frustraties van deze en gene

Wel is dit probleem er alleen als ik op hetzelfde Wi-Fi netwerk zit.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft kunnen vinden?
Een Screenshot van de melding is toegevoegd hopelijk ter verduidelijking van het probleem.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg D1B46E63-787D-41B5-B273-8D4F5CCC174A.jpeg‎ (309,6 KB, 5x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
afspelen muziek geeft melding HenkvanR Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 21-09-15 12:44
problemen bij het afspelen van muziek, filmpjes,... EVC iPhone algemeen 0 29-12-12 15:25
Problemen met muziek afspelen op iPhone ponyrenfan iPhone algemeen 2 20-09-12 20:24
Muziek: Problemen met het afspelen van muziek na update 5.0.1. via AV-Receiver Wallah Muziek, foto & video 1 28-12-11 18:43
Muziek: Problemen bij afspelen muziek boerkoekoek Muziek, foto & video 2 18-08-10 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.