Iphone 8/plus vs XR discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 3 maanden een Android toestel te hebben krijg ik heimwee naar ios... Ik heb nochtans geen klagen maar de camera en sommige functies zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 8/plus vs XR
Na 3 maanden een Android toestel te hebben krijg ik heimwee naar ios... Ik heb nochtans geen klagen maar de camera en sommige functies zijn niet optimaal met het besturingssysteem vind ik. Was voordien 6 jaar IOS gebruiker. Nu wil ik ook geen extreem bedrag ertegen smijten dus dacht ik aan een 8 plus of XR. Schelen een goeie 50-60€ van prijs, maar ben alleenstaand dus daar moet ik rekening mee houden. Het toestel moet minstens 2-3 jaar kunnen meegaan, wat zouden jullie me adviseren dan? Ik ben in twijfel. Geen idee of de XR die meerprijs waard is, daarom deze vraag...
Mvg HardFusion |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier kan je alvast eens kijken naar de verschillen.
https://www.apple.com/nl/iphone/compare/ Ik heb nu bijna een week een blauwe 128 GB Xr. Komend van een 6s is dat een groot verschil. Letterlijk en figuurlijk Ik koos voor het nieuwere model zonder thuisknop, maar de 8 Plus is zeker ook een prima iPhone. |
|
|||
|
|||
Ik adviseer de XR. Voor dat ietsje meer heb je een processor die een jaar langer meekan.
Veel succes ermee! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|