Mac book discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat dit topic voor iPhone is, maar er is geen subtopic voor de macbook. Ik had wel een vraag, bestaat er een gratis ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mac book
Ik weet dat dit topic voor iPhone is, maar er is geen subtopic voor de macbook. Ik had wel een vraag, bestaat er een gratis app voor de mail voor een macbook? Ik weet dat er Outlook bestaat, maar ja daar moet je voor betalen. Alvast bedankt.
Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mail staat er altijd standaard bij.onderaan de balk links naast safari(ziet er uit als een postzegel)
|
|
|||
|
|||
Ja, maar die werkt niet. Heel raar. Heb al van alles geprobeerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg alleen maar mails binnen, maar kan zelf niks versturen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je niet kunt verzenden ligt dat aan je instellingen. Kijk ook even de instellingen van je telefoonprovider na, kpn, vodafone of wie dan ook. Dat is mij ook overkomen en het bleek de instellingen van vodafone te zijn. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
....en die gaat ook niet werken, als je de instellingen niet goed hebt staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-book not for Europe | Jackpotdude | iPad Apps | 5 | 09-02-12 00:43 |
Ervaringen Book Book of Sena? | pdavie2311 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 22-12-11 15:14 |
probleem met book | euson | Jailbreak apps en thema's | 1 | 08-03-08 13:34 |
Address Book op Summerboard | Wika | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-01-08 18:06 |
|
|