//

timer: automatisch afpelen stoppen

timer: automatisch afpelen stoppen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb recent een probleem met de iPhone 7 timer met de apps NPO radio 1 & 2. Als ik de timer op een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-19, 07:37
bolodarts bolodarts is offline
• iOS 12.3.1
• 12.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard timer: automatisch afpelen stoppen

Hallo,


Ik heb recent een probleem met de iPhone 7 timer met de apps NPO radio 1 & 2.
Als ik de timer op een bepaald tijdstip wil laten stoppen met afspelen werkt dat normaal bij alle apps ( spotify, RadioXS Manchester etc. ) behalve bij NPO radio 1 en 2 apps. Voorheen heeft dat goed gewerkt, maar ik kan me niet herinneren of dat sinds een update van betreffende apps is ontstaan.
Best wel irritant dat die apps de hele nacht dan blijven doorspelen.
Ik heb ook al een berichtje gestuurd naar NPO, maar vroeg me af of dat bij meer iPhone bezitters een bekend issue is?


Groet, Klaas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS Timer Pro werner1977 iPhone Apps 7 05-01-11 17:33
gezcoht: automatisch flight mode on/off via timer chris-008 Jailbreak apps en thema's 5 24-07-10 18:34
Timer app? Tr1bal iPhone Apps 1 13-05-10 21:50
Muziek: automatisch stoppen na 1 podcast werkt niet?! ihpone Muziek, foto & video 0 28-11-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.