Onverklaarbare acties oproeplijst Iphone HELP discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo.. Sinds 2/ 3 dagen heb ik vreemde namen in mijn bel lijst staan en staat er dat ik mensen heb gebeld of gebeld ben, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onverklaarbare acties oproeplijst Iphone HELP
Hallo.. Sinds 2/ 3 dagen heb ik vreemde namen in mijn bel lijst staan en staat er dat ik mensen heb gebeld of gebeld ben, terwijl ik 100% dit niet gedaan heb! Er is geen ander apparaat gekoppeld aan mijn Iphone en ik heb de laatste tijd ook geen veranderingen aangebracht aan bv mijn instellingen. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee of een verklaring kunnen geven, want ik ben bang dat iemand simpelweg meekijkt op afstand. Dit heb ik nog nooit gehad en er valt ook niks hierover te lezen op internet.
Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een refurbished toestel waar nog wat gegevens op achtergebleven zijn?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
in iphone worden onverklaarbare telnrs toegevoegd | honi4 | iPhone algemeen | 0 | 08-10-15 12:24 |
Kleine onverklaarbare problemen | WouterT | iPhone algemeen | 1 | 18-04-10 22:04 |
Onverklaarbare agenda | Hugootje | iPhone algemeen | 3 | 24-11-09 16:07 |
|
|