Kleine onverklaarbare problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de nieuwste iPod touch 8GB. En ik heb een aantal kleine problemen, zoals: als ikbij een spelletje sims3 een naam invoer om op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kleine onverklaarbare problemen
Ik heb de nieuwste iPod touch 8GB. En ik heb een aantal kleine problemen, zoals: als ikbij een spelletje sims3 een naam invoer om op te slaan. Komt er automatisch "tje" achter dus in plaats van Wouter Woutertje. Zo heb ik nog een aantal probleempjes. Hoe kan ik dit oplossen? Dit is sinds kort.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Neem eerst eens een kijkje in de instellingen van de iPhone. Daar staat autocorrectie aan. Zet dat eens uit.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleine problemen na iOS 4.2 update | john wings | Archief | 1 | 26-11-10 11:12 |
paar kleine problemen | bramvds | iPhone algemeen | 2 | 10-11-10 16:04 |
iPod touch: Vervelende en kleine problemen na downgraden en jailbreak | Romyyy___ | Jailbreak | 0 | 12-10-10 18:28 |
Een paar kleine problemen | Bounkass | iPhone algemeen | 7 | 03-02-09 00:07 |
Windows: 2 kleine itunes 8 problemen... | M1ch3l | iTunes | 3 | 14-09-08 01:42 |
|
|