Een paar kleine problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb sinds kort een iPhone en bepaalde dingen zijn toch minpuntjes. - Oa liedjes verwijderen van de iPhone met de iPhone ipv iTunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een paar kleine problemen
Hallo. Ik heb sinds kort een iPhone en bepaalde dingen zijn toch minpuntjes.
- Oa liedjes verwijderen van de iPhone met de iPhone ipv iTunes. Is dat mogelijk ? - Om apps. te downloaden en te installeren heb ik een wachtwoord nodig. Deze ben ik vergeten. Waar kan ik deze veranderen ? - En als laatste , als ik een app. opstart valt deze na enkele seconden uit en keert 'ie terug naar het hoofdmenu. Kent iemand deze problemen ? - Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Op vraag 3 staat er een topic door mij gestart twee regels onder dat van jouw.
https://forum.iculture.nl/f28/i...plicaties.html Enige goede oplossing is : - Willekeurige applicatie in de lijst programma's selecteren (kies gewoon de eertse die niet aangevinkt is) - Sync iPhone Als iTunes zegt dat je niet gemachtigd bent de twee onderstaande stappen volgen en daarna de twee voorgenoemde. Probleem (voorlopig) opgelost! - Machtiging PC intrekken - PC opnieuw machtigen |
|
||||
|
||||
Beiden reuze bedankt. Zodra ik thuis ben ( ben nu op de kazerne ) zal ik kijken hoe of wat. En wat bedoel je met machtigingen ? Nog nooit gezien in iTunes ?
|
|
||||
|
||||
Bekijk dat dan maar zodra je thuis bent. Het zal je dan wel duidelijk worden
|
|
||||
|
||||
Ja maar heb nog nooit iets gezien over machtigingen of weet ik wat. Vind itunes af en toe toch een onduidelijk programma.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het boeit me wel. Ven geinterreseerd in de telefoon en zou graag van de problemen af willen zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
paar kleine problemen | bramvds | iPhone algemeen | 2 | 10-11-10 16:04 |
Een paar iPhone4 problemen | PeHa5772 | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 23:16 |
Kleine onverklaarbare problemen | WouterT | iPhone algemeen | 1 | 18-04-10 22:04 |
Een paar problemen met iPhone 2g | Ajaxamsterdam | Archief | 1 | 16-03-10 23:22 |
Een paar problemen met iTunes en iPhone | Johannes K | iTunes | 3 | 05-02-10 16:43 |
|
|