Na Update iOS 13 heb ik nu dubbel verjaardagen in mijn agenda staan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de update van Apple naar iOS 13 verschillende verjaardagen in mijn agenda staan. Sommige staan er wel 5 of 6 keer dubbel kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na Update iOS 13 heb ik nu dubbel verjaardagen in mijn agenda staan.
Ik heb de update van Apple naar iOS 13 verschillende verjaardagen in mijn agenda staan. Sommige staan er wel 5 of 6 keer dubbel kan ze ook niet verwijderen.
Heeft iemand meer dit probleem?.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja. Ik ook. Zal iOS 13 en watchOS 6 issue zijn. De oplossing voor iOS is instellingen/stel opnieuw in/herstel alle instellingen. Helaas moeten dan zaken als toegangscode en sommige andere instellingen (ook Apple Pay) weer (deels) opnieuw ingesteld worden maar de dubbele agenda verjaardagen waren weg bij mij. Behalve op de Apple Watch. Zelfs die opnieuw installeren lost het niet op.
|
|
|||
|
|||
iOS 13
Oké dus ik ben niet de enige. Ik wacht nog even op een andere oplossing voor dat ik alles op nieuw ga instellen.
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem met gedupliceerde verjaardagen. Hopelijk oplossing met iOS 13.1
|
|
||||
|
||||
Ik heb ze ook dubbel in mijn Watch staan. Niet in mijn XS. Ik gebruik ook een alternatieve agenda-app. Zou daar iets in zitten???
|
|||
|
|||
Ik heb slechts één verjaardag (van de 283 contacten) dat vierdubbel wordt weergegeven. Al de anderen zijn correct.
Ik heb zojuist op internet gelezen dat dit een bug is van IOS 13.0 en opgelost zal worden met IOS 13.1 dat op dinsdag 24 september zal verschijnen. |
|
||||
|
||||
13.1 is toch op de 30ste?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
OK! Goed nieuws.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist op mijn Iphone IOS 13.1 gedownload en de problemen met de dubbele verjaardagen zijn opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afspraken in gedeelde icloud agenda staan er dubbel in | Frederike | iCloud | 0 | 13-01-17 20:56 |
'foto s staan dubbel opgeslagenen soms zelfs 3 dubbel | gerbenlugt | iPad algemeen | 1 | 21-01-13 09:03 |
Mail zeer traag na update ios4 en mailtjes staan 3/4 dubbel in prullenbak | ovans | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 22:00 |
Verjaardagen dubbel in agenda Iphone | Vervoorh | iTunes | 5 | 21-06-10 15:23 |
|
|