Abonnementen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb zojuist IOS 13 geïnstalleerd op mijn iPhone SE en nu zie ik (opeens) bij instellingen -- Apple ID -- onder betaling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe instelling abonnementen?
Hallo allemaal,
Ik heb zojuist IOS 13 geïnstalleerd op mijn iPhone SE en nu zie ik (opeens) bij instellingen -- Apple ID -- onder betaling en verzending -- Abonnementen staan. (Dat was mij in ieder geval nooit eerder opgevallen) Als ik op Abonnementen klik dan zie ik Annual Subscription € 1,99/jaar staan, maar ik heb geen idee wat dat is en het icoontje (blauwe achtergrond met witte ster) dat erbij staat komt ook niet overeen met een app van mij. Herkent iemand dit en weet iemand wat voor abonnement dit is? Laatst gewijzigd door Observer; 20-09-19 om 16:37. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je niet weet wat het is, annuleren die handel.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat een bewerkingsapp. Heb je een puberdochter? Die willen dat weleens gebruiken...
|
|||
|
|||
Even voor je gezocht op de afbeelding, maar zo te zien is het de "Sync My Lights For Philips Hue" app.
https://apps.apple.com/nl/app/sync-m...e/id1023222991 Daar zit inderdaad een jaarlijst abbo bij van 1,99. Wellicht weet je nu met de naam wel wie het abbo afgesloten heeft? Tip, gewoon met google image search even op het ikoontje zoeken. Ikoontje kan je op een windows pc van je screenprint uitknippen met de snipping tool. dan opslaan en zoeken maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Abonnementen | Paola | Overige providers Nederland | 1 | 12-05-12 00:10 |
abonnementen - Spanje | edw062 | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 25-01-12 16:50 |
Iphone 3GS abonnementen | Chrisy76 | Koopinformatie Nederland | 2 | 05-07-09 11:23 |
|
|