Iphone 6s blijft hangen na update ios13 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn Iphone 6s proberen te updaten naar ios 13. Alles verloopt prima totdat mijn iphone opnieuw opgestart moet worden na de update. Hij blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6s blijft hangen na update ios13
Vandaag mijn Iphone 6s proberen te updaten naar ios 13.
Alles verloopt prima totdat mijn iphone opnieuw opgestart moet worden na de update. Hij blijft hangen in wit scherm met logo. In Itunes verschijnt het bericht dat ik de inlogcode moet ingeven om de iphone in Itunes te openen. Dit lukt dus niet omdat hij blijft hangen. Ook uitschakelen lukt niet. Heb meerdere keren geprobeerd om de software opnieuw te installeren maar zonder succes. Enigste optie zou zijn om de Iphone te herstellen naar fabrieksinstellingen. Maar voordat ik dit doe wil ik eerst hier vragen of iemand dezelfde problemen ondervind of een oplossing voor dit probleem heeft. Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens update blijft mijn Iphone hangen | Spaay | iPhone algemeen | 1 | 19-11-11 21:09 |
Iphone 4 blijft op 70% hangen tijdens recovery na update IOS 5 | RobbertThoolen | iPhone algemeen | 1 | 28-10-11 20:29 |
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 | swakes | iPhone algemeen | 0 | 03-09-10 01:21 |
iPhone 3gs blijft hangen na update 3.1 (fout ) | alikarakas | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 12:28 |
Iphone blijft hangen na update | valiechemicalie | Archief | 1 | 09-03-08 22:16 |
|
|