//

HELP, valt na toetsblok in apple logo

HELP, valt na toetsblok in apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Verdana]Zodra mijn iphone in toest blokkering gaat krijg ik het scherm om hem uit te zetten, dit gebeurt zowel als ik hem op toetsblokkering zet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-08-08, 23:19
martijnvandebeek martijnvandebeek is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard HELP, valt na toetsblok in apple logo

[FONT=Verdana]Zodra mijn iphone in toest blokkering gaat krijg ik het scherm om hem uit te zetten, dit gebeurt zowel als ik hem op toetsblokkering zet of het autom. doet. Vervolgens krijg ik later het apple logo dat aan en uitgaat om de +/- 20sec. Dan moet ik hem weer opnieuw resetten en kan dan weer alles doen, als hij maar niet in de blokkering gaat. Ik heb al alles opnieuw geinstalleerd maar dit werkte niet. Wie oh wie kan mij uit deze nachtmerrie helpen!!![/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
iPhone valt uit na Apple-logo Doblie iPhone algemeen 2 08-05-10 13:15
Apple logo gerjanelbertsen Archief 3 01-07-08 23:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.