ik erger me dood aan het sms'en discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was heel tevreden over het sms'en met mijn eerste iphone. Maar met de iphone 3g erger ik me dood aan het typen van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik erger me dood aan het sms'en
Ik was heel tevreden over het sms'en met mijn eerste iphone. Maar met de iphone 3g erger ik me dood aan het typen van een sms bericht. Ondanks het updaten gaat het typen van sms'en nog met vertraging en dat in combinatie met die irritante woordenboek is zeer ergerlijk.
Zijn er nog mensen die die vertraging bij het typen hebben na het updaten naar 2.0.1? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey
het typen zelf heb ik ondertussen goed onder de knie, maar inderdaad, af en toe hapert hij nu bij het typen van een bericht. Ik heb de indruk dat dit vooral is nadat je even een spelletje gespeelt hebt ofzo. Zéér irritant.. |
|
|||
|
|||
dat haperen heb ik ook.. mijn ipod touch ook met firmware 2.0.1 heeft geen probleem met het haperen.. gaat allemaal veel soepelen met bijv mailen.. alleen de iphone hapert ontzettend vind ik.
|
|
|||
|
|||
bij mij ook. Na de update ging het eigenlijk veel sneller. Zo ook het initialiseren van de contactenlijst. Na het restoren van een backup werd alles weer traag. Heel raar, firmware schijnt niet door een backup restore te worden beinvloed. Daarbij geeft ie nog netjes 2.0.1 aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Erger dan Brick volgens mij is mijn iphone dood | bheerkens | Archief | 3 | 18-01-10 22:21 |
Iphone dood alleen het appeltje niet | mark. | Archief | 1 | 23-11-08 18:18 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|