carkit probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste update kent mijn carkit mijn contacten en mijn recente bellijst niet meer kan wel gewoon bellen en gebeld worden via carkit...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
carkit probleem
Sinds de laatste update kent mijn carkit mijn contacten en mijn recente bellijst niet meer kan wel gewoon bellen en gebeld worden via carkit
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij ook. Sinds de update worden de contacten niet meer overgezet. Met iOS 12 werkte alles nog prima. (Mazda).
|
|
|||
|
|||
Hier geen probleem (Seat Leon ST 2014)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ios 13.1.3 Jaguar F-Pace. Op auto forums ligt het wel degelijk aan iOs 13 en niet aan een bepaald merk van auto. |
|
||||
|
||||
Vanochtend werden bij het instappen de contacten ineens weer gesynchroniseerd met de auto. Was er inmiddels aan gewend dat e.e.a. niet werkt. Geschrokken door dit resultaat ben ik weer uitgestapt om een minuutje later weer in te stappen. Gelukkig was het weer als vanouds en werden de contacten niet meer gesynchroniseerd
de tip om de BT pairing op zowel de iPhone als de auto ongedaan te maken en de boel opnieuw te pairen werkt helaas niet bij mij. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat Apple nog werk heeft. Ik vraag mij trouwens af of ze op de hoogte zijn van dit probleem.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25-10-19 om 13:03 ---------- Ik denk dat ik het probleem gevonden heb. Ga op de iPhone naar instellingen druk op bluetooth klik op de omcirkelde i achter de verbinding van uw carkit zet Synchroniseer contacten op aan. Laatst gewijzigd door Gustf; 25-10-19 om 16:14. Reden: tekst bijgevoegd |
|
|||
|
|||
Inderdaad !..
na de instellingen aangepast te hebben worden de contacten terug gesyncroniseerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carkit naar Carkit probleem | herda | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 10:17 |
Probleem met tomtom carkit | Jeroentje83 | iPhone Navigatie | 6 | 03-06-10 22:36 |
Bury CC9060 carkit probleem | Anneliess86 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-01-10 16:15 |
3G Bluetooth probleem met carkit | mikey1883 | Archief | 2 | 28-01-09 12:22 |
probleem met bluetooth carkit | vanrumst | Unlock [archief] | 1 | 04-12-07 14:26 |
|
|