iPhone 11 pro laadt alleen maar op met usb c kabel en usb c laadblok discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 11 Pro laadt alleen maar op als ik het usb c laadblok en usb c kabel gebruik. Als ik bijvoorbeeld mijn iPad lader ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 11 pro laadt alleen maar op met usb c kabel en usb c laadblok
Mijn iPhone 11 Pro laadt alleen maar op als ik het usb c laadblok en usb c kabel gebruik. Als ik bijvoorbeeld mijn iPad lader gebruik, doet de telefoon niks. Ook als ik een externe batterij gebruik, laadt de telefoon niet op. Zijn er meerdere met hetzelfde probleem? Ik dacht dat je de iPhone 11 pro ook gewoon met de oude laadkabels kan opladen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen enkel probleem met laders en lightning kabels van de action. Ook werken oude originele adapters en lightning kabels zonder probleem.
Maar just to be sure gebruik ik de bijgeleverde Apple lightning cable en adapter. Om discussie te voorkomen bij Apple support. Iphone 11 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s laad alleen maar met kabel van 2 meter | boeffie | iPhone algemeen | 2 | 19-01-17 12:38 |
iPhone laadt niet op met nieuwe kabel: wel met oude?? | Marizzzz | iPhone algemeen | 10 | 25-09-13 12:37 |
Nep-kabel laadt langzaam | OriginalJeroen | iPad algemeen | 7 | 14-04-13 16:49 |
|
|