iMessages; geen meerdere geluidsmeldingen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone Xr en iPad Air 3 2019 heb ik ingesteld dat er drie keer een geluidsmelding (om de twee minuten) moet zijn bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessages; geen meerdere geluidsmeldingen.
Op mijn iPhone Xr en iPad Air 3 2019 heb ik ingesteld dat er drie keer een geluidsmelding (om de twee minuten) moet zijn bij een nieuw binnenkomend bericht in iMessage. Bij beiden doet hij het dat slechts 1 keer en daarna niet meer. Is dit misschien een bug in iOS 13? Iemand ook last van? Of een idee?
Mijn oude iPad op iOS 9 doet dit wel keurig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Okay, dit bleek een bug te zijn. Update naar iOS 13.2 heeft het opgelost. Stond ook expliciet benoemd bij de bugfixes.
Iedereen bedankt voor het meedenken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verstuurt geen iMessages/sms meer van de ene op andere moment | Kwakske | iPhone algemeen | 0 | 21-09-18 09:43 |
Bij iMessages afzender bepalen? | Luistervinkje | iPhone algemeen | 2 | 25-11-14 16:02 |
Kan geen iMessages sturen naar 1 bepaalde persoon | Krabje2305 | iPhone algemeen | 11 | 21-11-14 08:16 |
iMessages komen niet op Mac aan | jiggy1965 | iPhone algemeen | 3 | 16-03-14 00:01 |
Onmogelijk nog iMessages te ontvangen | Arts_zonder_grenzen | iPhone algemeen | 1 | 07-12-11 07:31 |
|
|