Onmogelijk nog iMessages te ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag kan ik opeens geen iMessages meer ontvangen. In mijn instellingen staat er onder "ontvang op:" voor mijn telefoonnummer in het grijs "Controleren". Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onmogelijk nog iMessages te ontvangen
Sinds vandaag kan ik opeens geen iMessages meer ontvangen. In mijn instellingen staat er onder "ontvang op:" voor mijn telefoonnummer in het grijs "Controleren". Ik heb geen flauw idee hoe ik mijn nummer weer kan activeren voor iMessage en/of wat dit "controleren" precies inhoudt...
Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je wel een dataverbinding?
Mogelijk helpt een harde reset, dan wel het opnieuw instellen van je netwerk via Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.
imessage, instellingen, iphone, vraag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2e iPhone 4S ontvangen: Nu beter, maar nog steeds gelig... | suijkerwerk | iPhone algemeen | 35 | 09-11-11 22:41 |
2de Iphone 4S ontvangen nog steeds ruis en statisch geluid! | Oujdi | iPhone algemeen | 0 | 09-11-11 19:59 |
iPhone: 3g op 3.1.3 onmogelijk te JB? | Joostg | Jailbreak | 14 | 06-04-10 22:14 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
|
|