//

Koptelefoon ingang kraakt bij bass

Koptelefoon ingang kraakt bij bass discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds 1 dag mijn 4S binnen, maar als ik nu muziek luister via mijn koptelefoon die ik ook gebruik voor in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-11-11, 00:05
ferryjongmans ferryjongmans is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Sint Willebrord
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar ferryjongmans
Standaard Koptelefoon ingang kraakt bij bass

Hallo,

Ik heb sinds 1 dag mijn 4S binnen, maar als ik nu muziek luister via mijn koptelefoon die ik ook gebruik voor in mijn iPod, kraakt hij heel erg in de iPhone 4S. Dit probleem heb ik ook met mijn iPad 1. Die is nu weg, wegens reparatie. Ook als ik mijn computerluidsprekers op mijn iPhone/iPad aansluit kraakt hij nog heel erg bij de Bass. Terwijl ik dit met de zelfde muziek op mijn iPod nano 6G doe, er gewoon kraakhelder geluid uit komt.

Weet iemand van jullie wat ik hieraan kan doen? Of zijn er meerdere mensen met dit probleem?

Groet,
Ferry Jongmans.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-11, 00:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Geen idee maar je hebt dan echt wel brute pech hoor, ik heb een ipad 2, een apple tv en heb al alle iphones gehad en nog nooit een groot probleem mee gehad. Tis altijd jammer je net zo'n toestel hebt waar wat fouts aan is, ik begrijp u frustratie heel goed dus.

Tja, als niemand hier kan zeggen het softwarematig kan opgelost worden zal je deze moeten binnen steken, maar wacht nog effe op andere mensen hun reactie.
  #3  
Oud 05-12-11, 23:05
Fillow Fillow is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 12
Standaard

Toevallig al een oplossing voor gevonden ? Want ik heb hetzelfde probleem sinds update iOS5.
  #4  
Oud 06-12-11, 22:00
ferryjongmans ferryjongmans is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Sint Willebrord
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar ferryjongmans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fillow Bekijk bericht
Toevallig al een oplossing voor gevonden ? Want ik heb hetzelfde probleem sinds update iOS5.
Nou, ik ben er dus achter gekomen dat ik mijn muziek in iTunes 100% meer geluidsniveau heb meegegeven, maar ik heb denk ik dit twee keer gedaan nadat ik een paar nummers heb toegevoegd in mijn bibliotheek. Ik heb al mijn nummers dus weer opnieuw gedownload, en weer in de iTunes bibliotheek geplaatst. Dit heeft bij mij geholpen!

Ik hoop dat dit bij jou ook werkt Fillow!

Ik hoor het nog wel van je!

Ferry Jongmans.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterijverbruik hoger bij krachtigere koptelefoon? Gruffie iPhone algemeen 1 30-06-11 14:06
Koptelefoon ingang kapot? Vroegevogel iPhone algemeen 4 08-02-11 11:09
Koptelefoon-ingang kapot en 3 dode pixels -GJ- iPhone algemeen 2 21-12-09 00:08
headset Jack/koptelefoon ingang zit los en doet raar mark_83 iPhone algemeen 4 05-12-09 16:44
koptelefoon ingang uit aan het scheuren Muracatun iPhone algemeen 2 07-10-09 13:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.