anonieme telefoontjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg ongeveer per uur een telefoontje , van rond de 6 seconden zonder melding van tel. nr., of anoniem op het scherm. Ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
anonieme telefoontjes
Ik krijg ongeveer per uur een telefoontje , van rond de 6 seconden zonder melding van tel. nr., of anoniem op het scherm.
Ook niet vermeld in recente telefoontjes of gemiste oproep of bericht vermeld. Heb verschillende blokker apps geprobeerd, doch geen efffect. Iemand ervaring hiermee Merci Antoon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan met ios13 alle anonieme telefoontjes meteen naar de voicemail toesturen. Misschien is dat een optie?
En anders zou ik contact opnemen met m'n provider om een klacht in te dienen. Ieder uur een telefoontje, daar zouden ze toch iets mee moeten doen. |
|
|||
|
|||
@ tanten
helaas, geen ervaring mee. Gewoon niet opnemen, lijkt op een variant van zog. 'wangirifraude'. Wangirifraude? https://www.nu.nl/tech/6000763/piek-...n-tunesie.html @ Blazez iPhone 6 - dus is (als ik het goed heb) iOS13 geen optie. |
|
|||
|
|||
Anonieme tel
Citaat:
Vandaag maar naar provider , heb een logboek aangelegd . Ja , niet opnemen heb ik niet gedaan , doch wel irritant . Zet tel maar op stil . Komische is dat er geen enkel nummer of melding verschijnt of geregistreerd wordt op de tel Laatst gewijzigd door tanten; 05-11-19 om 06:08. Reden: Kompleetheid |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Anonieme beller | Tinke | iPhone algemeen | 3 | 09-03-15 17:05 |
Koptelefoon telefoontjes aannemen | Ylanka35 | iPhone algemeen | 2 | 29-06-13 21:42 |
Rare telefoontjes en berichten | bern01 | KPN | 5 | 30-06-11 22:36 |
annonieme telefoontjes blokkeren? | dutchy86 | iPhone algemeen | 27 | 14-11-10 09:58 |
Blokkeer anonieme bellers? | Ceaty | Archief | 7 | 02-07-08 07:51 |
|
|