Niet storen aan/uit schakelen met automatisatie lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil “niet storen” automatisch in/uit schakelen. Maar niet elke dag op hetzelfde tijdstip. Tijdens het weekend bijv. wil ik dit later uitschakelen (want wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet storen aan/uit schakelen met automatisatie lukt niet
Ik wil “niet storen” automatisch in/uit schakelen. Maar niet elke dag op hetzelfde tijdstip. Tijdens het weekend bijv. wil ik dit later uitschakelen (want wie staat er nu elke dag precies op hetzelfde uur op?)
Nu dacht ik dat dit met ios 13 eindelijk zou kunnen via automatisatie met tijdstrigger. Helaas. Je kan dit wel instellen, maar dan komt er nog telkens een notificatie die je moet bevestigen op het ingestelde tijdstip. Iemand een oplossing? Ik heb eenvoudig in automatisatie een tijdstrigger ingesteld en vervolgens de opdracht ‘schakel niet storen in’. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
automatisatie, niet storen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet storen tijdens autorijden niet in te schakelen | stijnkl | iPhone algemeen | 0 | 06-01-19 22:45 |
Favoriet bij niet storen komt niet door | Stth | iPhone Apps | 1 | 25-11-18 22:05 |
iOS12: welke optie voor niet oplichten scherm? (niet storen melding) | BillSplate | iPhone algemeen | 1 | 20-10-18 23:09 |
Niet storen via bluetooth werkt niet | brabant | iPhone Apps | 16 | 19-10-18 09:59 |
Waarom werkt 'niet storen' functie niet? | Auti | iPhone algemeen | 5 | 02-03-13 10:59 |
|
|