iPhone 11 Pro-probleem iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Ik had een iPhone SE, ik heb dit weekend een iPhone 11 Pro gekocht en heb voor mijn reservekopie ed een iCloudopslag van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 11 Pro-probleem iCloud
Hallo iedereen!
Ik had een iPhone SE, ik heb dit weekend een iPhone 11 Pro gekocht en heb voor mijn reservekopie ed een iCloudopslag van 50GB gekocht. Ik wil mijn foto's (3.000 ongeveer) nu uploaden naar mijn iCloud, maar als ik onderaan mijn foto's op "hervat" klik, dan blijft mijn iPhone haperen op "bijwerken...". Als ik naar de algemene instellingen naar iPhone-opslag ga, staat er boven mijn apps bij "aanbevelingen" "iCloud-foto's" met daarachter 1%. Het blijft ook steeds op 1% hangen. Heeft iemand hetzelfde probleem of kent iemand de oplossing? Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Telefoon een keer uit en aan zetten, de photo's app aanzetten en de telefoon aan de kabel leggen (nacht.
Verder wachten, wachten en wachten. Wellicht is hij met een video bezig en lijkt het alsof hij niet bezig is. Maar ondertussen loopt het proces wel door. Het kost wel heel veel tijd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met ongebruikt iCloud account op iPhone 5s | Nixk | iCloud | 22 | 09-11-13 00:49 |
agenda syncen tussen icloud op pc, ipad en iphone probleem | joppe113 | iCloud | 1 | 24-04-13 11:32 |
iPhone met iCloud probleem | Jesse1312 | iPhone algemeen | 4 | 15-12-12 13:00 |
iCloud probleem bij opstarten iCloud.com | Snoopyverce | iPhone algemeen | 7 | 08-12-12 14:51 |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
|
|