Configureer als nieuwe iPhone word niet weergegeven? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen. Kan het kloppen dat "configureer als nieuwe iPhone" bij sommige iPhone modellen of bij een bepaalde iOS niet meer weergegeven word? Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Configureer als nieuwe iPhone word niet weergegeven?
Beste mensen.
Kan het kloppen dat "configureer als nieuwe iPhone" bij sommige iPhone modellen of bij een bepaalde iOS niet meer weergegeven word? Ik heb een 2e hands 6s aangeschaft, hier word "configureer als nieuwe iPhone" niet weergegeven. Wel kan ik hem via "zet apps en gegevens niet over" wel helemaal configureren. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
in ios 13 word dat niet meer weergegeven inderdaad
|
|
|||
|
|||
Ah oke bedankt.
Dus ik hoef niet bang te zijn dat er nog iemand mee kijkt? Ik ben gewoon ingelogd met mijn eigen Apple id en ik kan ook gewoon find my iPhone in en uitschakelen. Ik dacht, omdat "configureer als nieuwe iPhone" niet meer aangegeven word dat er misschien iets nog niet in orde was met de telefoon. Gr |
|
||||
|
||||
nee alles ok hebt geloof ik 4 of 5 opties daar ook om apps mee over te zetten enz
als je gewoon met jouw apple id en wachtwoord kunt inloggen is alles ok |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tekst in de ibooks word niet weergegeven | tillie47 | iPad algemeen | 2 | 30-09-17 04:48 |
configureer persoonlijke hotspot | Luistervinkje | iPhone algemeen | 7 | 16-01-17 23:02 |
Apps Iphone niet correct weergegeven Itunes | wieli040 | iTunes | 3 | 07-12-10 11:25 |
Contacten worden niet weergegeven,iphone 3GS | Syte | iPhone algemeen | 8 | 04-04-10 00:47 |
|
|