configureer persoonlijke hotspot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ofschoon er veel geschreven is over de persoonlijke hotspot heb ik nergens het juiste antwoord op mijn probleem met de Iphone 5 kunnen vinden. Wanner ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
configureer persoonlijke hotspot
Ofschoon er veel geschreven is over de persoonlijke hotspot heb ik nergens het juiste antwoord op mijn probleem met de Iphone 5 kunnen vinden. Wanner ik ga naar Instellingen > Mobiel netwerk > Mobiel data netwerk > Persoonlijke hotspot en daar een gebruikersnaam invul en weer terug ga nar het vorig scherm staat er onder Mobiel datanetwerk Configureer persoonlijke hotspot. Als ik hierop klik krijg ik de mededeling dat ik contact moet opnemen met Carrier om persoonlijke hotspot voor deze account te activeren. Ik neem aan en heb contact opgenomen met Ziggo, die mij vertelden dat hotspot mogelijk is met mijn mobiele abonnement, maar dat ze mij niet verder kunnen helpen. Wie kan mij advies geven. Overigens gebruik IOS versie 9.2.1
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De "carrier bundle" wordt door de provider, via Apple, naar het toestel gestuurd. Ziggo zou je dus als provider wel moeten kunnen helpen. Kijk eens na welke "carrier bundle" er geïnstalleerd is: Settings- > General -> About -> Carrier |
|
|||
|
|||
Met "persoonlijke hotspot" kan je een ander apparaat via jou internet verbinding ook verbinding laten maken dus ik begrijp niet helemaal het probleem. Je moet dus met een ander apparaat configureren.
(B.V ik gebruik mijn iPhone hotspot als ik geen Wi-Fi in de buurt heb om met mijn iPad op het internet te gaan.)
|
|||
|
|||
HenkvanR,
Nee Henk je moet de Iphone configureren en dan zie je auomatisch op je ander apparaat bij de Wi-Fi instellingen de Iphone die zojuist geconfigureerd is. De oplossing heb ik al via een andere site gevonden en die is: 1. Klik op*‘Instellingen’ 2. Klik op*‘Mobiel netwerk’ 3. Klik op*‘Mobiel datanetwerk’ 4. Scroll naar beneden en wijzig de Persoonlijke Hotspot APN naar:*internet.ziggo.nl 5. Klik op*‘Terug‘ 6. Klik op*‘Instellingen‘ 7. Ga terug naar het Startscherm 8.*Schakel je iPhone uit en weer aan. 9. Klik op*‘Instellingen’ 10. Klik op ‘Mobiel netwerk’ 11. Klik op*‘Persoonlijke hotspot’ 12. Schakel*‘Persoonlijke hotspot’ in 13. (Kies ‘Schakel Wi-Fi in’ indien dit wordt gevraagd) 14. Je iPhone is nu ingesteld als Wi-Fi Hotspot en is nu detecteerbaar voor je Laptop, tablet of iPad! Het wachtwoord kun je wijzigen in een eenvoudiger te onthouden wachtwoord. Er moeten wel cijfers instaan, want anders werkt dat niet. |
|
|||
|
|||
Een dat betekent dat Ziggo geen "Carrier Bundles" gebruikt en dus ook geen door Apple gecertificeerde provider is. In ieder geval tof dat het opgelost is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
persoonlijke hotspot instelling
Ik heb een iPhone 7 en heb de instellingen gemaakt zoals hier omschreven. Desondanks wordt als ik de persoonlijke hotspot aanklik gezegd dat ik naar min carrier moet gaan.
|
|
|||
|
|||
De "persoonlijke Hotspot" en het Hotspots netwerk van Ziggo, zijn 2 totaal verschillende dingen.
Bij de "persoonlijke Hotspot" configureer je je eigen iPhone als Hotspot. Bij het Hotspot netwerk van Ziggo heb je "overal" met je iPhone Internet toegang via de Modem/routers van andere Ziggo klanten. Daar kun je overigens alleen gebruik van maken als je zelf je eigen Modem/router thuis als Hotspot hebt geconfigureerd. Hoe dat moet, kun je nakijken op de Ziggo website. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Persoonlijke hotspot | Sabirboes | iPhone algemeen | 0 | 02-11-12 16:43 |
Persoonlijke Hotspot | Tqam | iPhone algemeen | 8 | 27-06-12 12:14 |
persoonlijke hotspot | ronaldbonte | iPhone algemeen | 1 | 02-04-12 16:23 |
persoonlijke hotspot | apotheosis | iPhone algemeen | 3 | 06-11-11 02:15 |
persoonlijke hotspot | Gadget700 | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-05-11 07:51 |
|
|