Worden er nog iPhones 32GB gemaakt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Worden er geen iPhones met 32 GB meer gemaakt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Worden er nog iPhones 32GB gemaakt?
Hi
Worden er geen iPhones met 32 GB meer gemaakt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Huuh? Tuurlijk wel. Iphone 7 / Iphone 6s
|
|
|||
|
|||
iPhone aanschaffen
Hi
Worden geen iPhone 5S of iPhone SE met 32 Gigab gemaakt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ml#post1028369 |
|
|||
|
|||
iPhone
Yep, maar vrienden zeggen mij om naar 32 gigab te gaan, daar ik die 64 nooit ga gebruiken , dus waarom meer geld uitgeven dan nodig.
Niet vergeten ben 86 dus die iPhone zal mij wel overleven. Groet, Luc |
|
|||
|
|||
Dan zult ge op zoeken moeten gaan naar een tweedehands iPhone 5s 32 GB. Nieuw worden die niet meer verkocht. En de iPhone SE bestaat alleen in 16 en 64 GB.
Maar, denkt ge echt niet dat 16 GB voldoende is? Ge moet u niet laten gek maken op dit forum. Mijn vrouw heeft altijd 16 GB iPhones gehad, zolang die bestonden. Daar had zij meer dan genoeg mee. |
|
|||
|
|||
iPhone 16
Hi,
Maar kan een 16 GB wel al die updates aan ? Luc |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPhone
Thanks, ben weer iets wijzer.
Niet vergeten in mijn tijd bestond er nog geen TV Dus was dat een grote sprong om de iPhone te begrijpen. Gelukkig is er nog iCulture waarvoor dank Luc |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wel een moderne naam Luc mijn kameraad heet ook zo maar is 51 jaar jonger
Maar 16GB voor huis tuin keuken gebruik is meer dan voldoende!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
"Holland is een streek in het westen van Nederland, die tegenwoordig opgedeeld is in de provincies Noord-Holland en Zuid-Holland. " Ik woon in het wijze oosten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik hier bij AH ben, wat heel zelden het geval is, zie ik als eerste "Belgische kwaliteit aan Hollandse prijzen". Gevolgd door "Hollandse spruitjes", "Hollandse rookworst", Hollandse dit en Hollandse dat. Nu weet ik eindelijk waar dat spul vandaan komt. |
|
||||
|
||||
Meneer Lely had beter dat stuk dat Holland genoemd wordt onder water kunnen houden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar óók Brussels lof! Jullie boffen toch maar. Heerlijk. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Worden van Bestanden In Hidden folder App ook een reservekopie gemaakt? | IphoneNao | iPhone algemeen | 2 | 17-07-12 10:02 |
LET OP: iPhones 4 32GB gestolen, zie serienrs: | steelfighter | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-04-11 19:03 |
|
|