Worden van Bestanden In Hidden folder App ook een reservekopie gemaakt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb veel gezocht over hoe ik de Overig bestanden moet verwijderen. En na lang zoeken leek Iphone-Hertel het beste keus voor mij. Maar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Worden van Bestanden In Hidden folder App ook een reservekopie gemaakt?
Ik heb veel gezocht over hoe ik de Overig bestanden moet verwijderen.
En na lang zoeken leek Iphone-Hertel het beste keus voor mij. Maar een ding zit me nog dwars. Als ik een reservekope(back up) maak, behoud ik dan ook de bestanden (Foto's enz.) in mijn Hidden App(Dot Lock App van App2be) ook? Want ik heb meer dan 1100 foto's erop en wil die niet kwijt... Ben bang als ik een back up maak alleen de app terug komt zonder mijn foto's erin :/ Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die overige zitten meestal in de stash-directory en daar kan je niet aan zonder jailbreak...
Een reservekopie zet ook je foto's terug... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Na het terugzetten van de backup gaat "overige data" weer even groot zijn als voorheen. "Overige data" is data die apps opslaan in hun eigen Sandbox en niet in de standaard media folders. Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik een reservekopie gemaakt in iCloud terugzetten? | GewoonIphone | iCloud | 2 | 17-10-11 22:53 |
Hidden ook voor iPhone? | Wilders4ever | iPhone Apps | 0 | 02-06-11 13:56 |
Ifile: in bijna elke app folder staat een screenshots map, waar dient deze voor? | nzn | Jailbreak apps en thema's | 0 | 29-05-11 10:24 |
Moet ook een keer gezegd worden | ArB | Archief | 17 | 24-11-08 06:07 |
|
|